• 03.06.21, 10:41

Agentuurid OMD ja PHD saavad uued juhid

Rahvusvaheline meedia- ja turunduskontsern Omnicom teatas pressiteates, et juhtivatele meediaagentuuridele PHD Estonia ja OMD Estonia on määranud uued juhid.
Liisel Vatseli ja Toomas Tepomes
  • Liisel Vatseli ja Toomas Tepomes
Reklaamivaldkonnas toimuvad praegu järsud muutused, mida pandeemiaolukord on veelgi kiirendanud, sest ettevõtted on sunnitud klientidega suhtlema ennenägematutes oludes. See nõuab reklaamifirmadelt eriti kiiret tegutsemist, oskust kohanduda ja uusi lahendusi luua. Tehnoloogia areng ja innovatsioon on muudatustega rinda pistvat reklaamivaldkonda hoogsalt mõjutanud. Viis, kuidas inimesed teavet tajuvad, vastu võtavad ja jagavad, on suuresti muutunud. See seab uued nõuded ka meie meeskonnale ja selle juhtimisele.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele