Rahvusvaheline meedia- ja turunduskontsern Omnicom teatas pressiteates, et juhtivatele meediaagentuuridele PHD Estonia ja OMD Estonia on määranud uued juhid.

- Liisel Vatseli ja Toomas Tepomes
Reklaamivaldkonnas toimuvad praegu järsud muutused, mida pandeemiaolukord on veelgi kiirendanud, sest ettevõtted on sunnitud klientidega suhtlema ennenägematutes oludes. See nõuab reklaamifirmadelt eriti kiiret tegutsemist, oskust kohanduda ja uusi lahendusi luua. Tehnoloogia areng ja innovatsioon on muudatustega rinda pistvat reklaamivaldkonda hoogsalt mõjutanud. Viis, kuidas inimesed teavet tajuvad, vastu võtavad ja jagavad, on suuresti muutunud. See seab uued nõuded ka meie meeskonnale ja selle juhtimisele.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“