Rahvusvaheline meedia- ja turunduskontsern Omnicom teatas pressiteates, et juhtivatele meediaagentuuridele PHD Estonia ja OMD Estonia on määranud uued juhid.

- Liisel Vatseli ja Toomas Tepomes
Reklaamivaldkonnas toimuvad praegu järsud muutused, mida pandeemiaolukord on veelgi kiirendanud, sest ettevõtted on sunnitud klientidega suhtlema ennenägematutes oludes. See nõuab reklaamifirmadelt eriti kiiret tegutsemist, oskust kohanduda ja uusi lahendusi luua. Tehnoloogia areng ja innovatsioon on muudatustega rinda pistvat reklaamivaldkonda hoogsalt mõjutanud. Viis, kuidas inimesed teavet tajuvad, vastu võtavad ja jagavad, on suuresti muutunud. See seab uued nõuded ka meie meeskonnale ja selle juhtimisele.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.