Rahvusvaheline meedia- ja turunduskontsern Omnicom teatas pressiteates, et juhtivatele meediaagentuuridele PHD Estonia ja OMD Estonia on määranud uued juhid.

- Liisel Vatseli ja Toomas Tepomes
Reklaamivaldkonnas toimuvad praegu järsud muutused, mida pandeemiaolukord on veelgi kiirendanud, sest ettevõtted on sunnitud klientidega suhtlema ennenägematutes oludes. See nõuab reklaamifirmadelt eriti kiiret tegutsemist, oskust kohanduda ja uusi lahendusi luua. Tehnoloogia areng ja innovatsioon on muudatustega rinda pistvat reklaamivaldkonda hoogsalt mõjutanud. Viis, kuidas inimesed teavet tajuvad, vastu võtavad ja jagavad, on suuresti muutunud. See seab uued nõuded ka meie meeskonnale ja selle juhtimisele.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate „The Floor“ avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.