Autor: Best Marketing • 26. mai 2021

Eesti käsitöökokteilide disain pärjati USA-s kuldmedaliga

Kui restoranid sulgesid koroonapiirangute tõttu uksed, tärkas Eesti joogitootjal Punch Clubil idee tuua kokteilid tarbijateni omal jõul. Sündis jookide sari, mille kõik joogid teenisid hiljuti San Francisco World Spirits Competitionil disainikategoorias kuldmedali.

Disainikategoorias on žürii pilgu all nii pudeli välimus, selle etiketid kui ka muud disaininüansid, mis joogi olemuse tervikuks seovad. Eestlaste poolt loodud võidukas Classics Reimagined sari koosneb viiest erinevast ready-to-serve kokteilist, mille pudelite disain on sarnaselt jookidele valminud ettevõtte enda käe all.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700