• 26.05.21, 14:35

Eesti käsitöökokteilide disain pärjati USA-s kuldmedaliga

Kui restoranid sulgesid koroonapiirangute tõttu uksed, tärkas Eesti joogitootjal Punch Clubil idee tuua kokteilid tarbijateni omal jõul. Sündis jookide sari, mille kõik joogid teenisid hiljuti San Francisco World Spirits Competitionil disainikategoorias kuldmedali.
Eesti käsitöökokteilide disain pärjati USA-s kuldmedaliga
Disainikategoorias on žürii pilgu all nii pudeli välimus, selle etiketid kui ka muud disaininüansid, mis joogi olemuse tervikuks seovad. Eestlaste poolt loodud võidukas Classics Reimagined sari koosneb viiest erinevast ready-to-serve kokteilist, mille pudelite disain on sarnaselt jookidele valminud ettevõtte enda käe all.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele