E-kaupmeestel tasub kasutajakogemuse parendamisel õppust võtta pankadelt
Ajal, mil internetis ostlemine on tõusuteel, vajab sealne kasutajakogemus veel parandamist, märkis Kantar Emori ekspert Aivar Voog Äripäeva raadio hommikuprogrammis.
"Panganduses on suhtlusprotsessiga jõutud nüüdseks väga viimistletud protsessini", ütles Voog, ja lisas, et toidukaupade müüjatel pole protsessid aga veel niivõrd optimeeritud ning raskuseks on teenuste erinev iseloom.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]