Autor: Hando Sinisalu • 14. mai 2021

E-kaupmeestel tasub kasutajakogemuse parendamisel õppust võtta pankadelt

Ajal, mil internetis ostlemine on tõusuteel, vajab sealne kasutajakogemus veel parandamist, märkis Kantar Emori ekspert Aivar Voog Äripäeva raadio hommikuprogrammis.

"Panganduses on suhtlusprotsessiga jõutud nüüdseks väga viimistletud protsessini", ütles Voog, ja lisas, et toidukaupade müüjatel pole protsessid aga veel niivõrd optimeeritud ning raskuseks on teenuste erinev iseloom.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700