• 14.05.21, 14:54

E-kaupmeestel tasub kasutajakogemuse parendamisel õppust võtta pankadelt

Ajal, mil internetis ostlemine on tõusuteel, vajab sealne kasutajakogemus veel parandamist, märkis Kantar Emori ekspert Aivar Voog Äripäeva raadio hommikuprogrammis.
E-kaupmeestel tasub kasutajakogemuse parendamisel õppust võtta pankadelt
"Panganduses on suhtlusprotsessiga jõutud nüüdseks väga viimistletud protsessini", ütles Voog, ja lisas, et toidukaupade müüjatel pole protsessid aga veel niivõrd optimeeritud ning raskuseks on teenuste erinev iseloom.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele