• 05.05.21, 10:51

Postimees hakkab välja andma nädalalehte Postimees Nädal

Postimees toob alates 8. maist turule nädalalehe Postimees Nädal, mis koondab 72 leheküljele kõigi Postimehe toimetuste sisukaima materjali, et lugeja saaks parima aeglase ajakirjanduse vahendusel süüvida Eestis ja maailmas toimuvasse.
Postimees Nädala peatoimetaja Heili Sibrits
  • Postimees Nädala peatoimetaja Heili Sibrits
  • Foto: Tairo Lutter
„Meie eesmärk on lugejat puudutada, kaasa haarata, avada talle uusi maailmu ja viia ta põnevatele radadele. Postimees Nädal räägib lugusid, mis on päriselt olulised. Oleme loonud Eesti esimese kõiki häid aeglase ajakirjanduse formaate koondava väljaande, mis avab meie elu puudutavate sündmuste taustu, pakub nautivas ning väga heas eesti keeles kirja pandud põnevaid lugusid, tutvustab trende ning arenguid maailmas nii sõnas kui pildis. Me oleme lugejate jaoks relevantsed, vajalikud ja huvitavad,“ kirjeldas Postimehe peatoimetaja asetäitja, Postimees Nädala peatoimetaja Heili Sibrits.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele