Postimees toob alates 8. maist turule nädalalehe Postimees Nädal, mis koondab 72 leheküljele kõigi Postimehe toimetuste sisukaima materjali, et lugeja saaks parima aeglase ajakirjanduse vahendusel süüvida Eestis ja maailmas toimuvasse.

- Postimees Nädala peatoimetaja Heili Sibrits
- Foto: Tairo Lutter
„Meie eesmärk on lugejat puudutada, kaasa haarata, avada talle uusi maailmu ja viia ta põnevatele radadele. Postimees Nädal räägib lugusid, mis on päriselt olulised. Oleme loonud Eesti esimese kõiki häid aeglase ajakirjanduse formaate koondava väljaande, mis avab meie elu puudutavate sündmuste taustu, pakub nautivas ning väga heas eesti keeles kirja pandud põnevaid lugusid, tutvustab trende ning arenguid maailmas nii sõnas kui pildis. Me oleme lugejate jaoks relevantsed, vajalikud ja huvitavad,“ kirjeldas Postimehe peatoimetaja asetäitja, Postimees Nädala peatoimetaja Heili Sibrits.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.