Postimees toob alates 8. maist turule nädalalehe Postimees Nädal, mis koondab 72 leheküljele kõigi Postimehe toimetuste sisukaima materjali, et lugeja saaks parima aeglase ajakirjanduse vahendusel süüvida Eestis ja maailmas toimuvasse.

- Postimees Nädala peatoimetaja Heili Sibrits
- Foto: Tairo Lutter
„Meie eesmärk on lugejat puudutada, kaasa haarata, avada talle uusi maailmu ja viia ta põnevatele radadele. Postimees Nädal räägib lugusid, mis on päriselt olulised. Oleme loonud Eesti esimese kõiki häid aeglase ajakirjanduse formaate koondava väljaande, mis avab meie elu puudutavate sündmuste taustu, pakub nautivas ning väga heas eesti keeles kirja pandud põnevaid lugusid, tutvustab trende ning arenguid maailmas nii sõnas kui pildis. Me oleme lugejate jaoks relevantsed, vajalikud ja huvitavad,“ kirjeldas Postimehe peatoimetaja asetäitja, Postimees Nädala peatoimetaja Heili Sibrits.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.