Autor: Best Marketing • 30. aprill 2021
Ainult tellijatele

Ekspress Grupp kasvatas esimeses kvartalis kasumlikkust

AS Ekspress Grupp kasvatas tänavu esimeses kvartalis digitaalsete tulude suurenemise ja kulude kokkuhoiu toel oma kasumlikkust ja lõpetas kvartali üle 60 protsendi väiksema kahjumiga kui aasta varem.

Mari-Liis Rüütsalu
Autor: Andras Kralla

Ekspress Grupi esimese kolme kuu müügitulu kahanes 2020. aastaga võrreldes 3 protsenti ning ulatus 15,3 miljonile euroni. Ekspress Grupi juhatuse esimees Mari-Liis Rüütsalu märkis, et ettevõtte kogukäive vähenes peamiselt koroonapiirangutest tingitud trükisegmendi ekspordimahtude languse tõttu. „Ekspordi langust kompenseerisid digitaalsed tulud, mis kasvasid esimeses kvartalis 18 protsenti ja moodustasid juba 50 protsenti kontserni kogukäibest ja 72 protsenti meedia segmendi käibest,“ märkis Rüütsalu.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700