• 30.04.21, 09:58

Ekspress Grupp kasvatas esimeses kvartalis kasumlikkust

AS Ekspress Grupp kasvatas tänavu esimeses kvartalis digitaalsete tulude suurenemise ja kulude kokkuhoiu toel oma kasumlikkust ja lõpetas kvartali üle 60 protsendi väiksema kahjumiga kui aasta varem.
Mari-Liis Rüütsalu
  • Mari-Liis Rüütsalu
  • Foto: Andras Kralla
Ekspress Grupi esimese kolme kuu müügitulu kahanes 2020. aastaga võrreldes 3 protsenti ning ulatus 15,3 miljonile euroni. Ekspress Grupi juhatuse esimees Mari-Liis Rüütsalu märkis, et ettevõtte kogukäive vähenes peamiselt koroonapiirangutest tingitud trükisegmendi ekspordimahtude languse tõttu. „Ekspordi langust kompenseerisid digitaalsed tulud, mis kasvasid esimeses kvartalis 18 protsenti ja moodustasid juba 50 protsenti kontserni kogukäibest ja 72 protsenti meedia segmendi käibest,“ märkis Rüütsalu.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele