• 23.04.21, 09:06

Vaktsineerimiskampaania: rohkem küsimusi kui vastuseid

Sotsiaalministeeriumi poolt ellu kutsutud kampaania on tekitanud palju segadust ja küsimusi. Ministeeriumi kommunikatsioonijuhi Oskar Lepiku sõnul on COVID-19 vastase vaktsineerimise puhul tegemist viimaste aastate ühe keeruliseima kommunikatsiooniväljakutsega.
Vaktsineerimiskampaania: rohkem küsimusi kui vastuseid
Oskar Lepik rääkis, et ühelt poolt on avalikkuse poolt mõistetav väga suur infovajadus, teisalt muutub info väga kiiresti ja sageli - vaktsiini tarned on heitlikud, inimeste senine võimalus end vabalt vaktsineerida pigem piiratud. Tema sõnul levib väga palju valeinfot ning kohati näevad ühiskonnagrupid erinevatel ajenditel selle levitamisega ka palju vaeva. “Selline ärevus tekitab vandenõusid ja ebakindlust.”

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele