• 23.04.21, 09:06

Vaktsineerimiskampaania: rohkem küsimusi kui vastuseid

Sotsiaalministeeriumi poolt ellu kutsutud kampaania on tekitanud palju segadust ja küsimusi. Ministeeriumi kommunikatsioonijuhi Oskar Lepiku sõnul on COVID-19 vastase vaktsineerimise puhul tegemist viimaste aastate ühe keeruliseima kommunikatsiooniväljakutsega.
Vaktsineerimiskampaania: rohkem küsimusi kui vastuseid
Oskar Lepik rääkis, et ühelt poolt on avalikkuse poolt mõistetav väga suur infovajadus, teisalt muutub info väga kiiresti ja sageli - vaktsiini tarned on heitlikud, inimeste senine võimalus end vabalt vaktsineerida pigem piiratud. Tema sõnul levib väga palju valeinfot ning kohati näevad ühiskonnagrupid erinevatel ajenditel selle levitamisega ka palju vaeva. “Selline ärevus tekitab vandenõusid ja ebakindlust.”

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.09.25, 14:37
Super Bowlilt Eestisse: miks rahvusvaheline teleformaat on turundajale väärtuslik platvorm?
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate „The Floor“ avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele