• 16.04.21, 14:51

Üritusturundus igatseb virtuaalmaailmast välja

Kuigi virtuaalüritused on tulnud selleks, et jääda, ei asenda need vahetut kontakti ja õueüritusi. Frank Eventsi asutajaliige Leho Luukas ja Seiklusfirma 360 KRAADI tegevjuht Taavi Puuorg rääkisid, millised on praegusel ajal üritusturunduses peamised tendentsid ja väljakutsed.
Esimesel võimalusel soovitakse üritusi korraldada õues
  • Esimesel võimalusel soovitakse üritusi korraldada õues
Mis seis on hetkel üritusturunduse valdkonnas? Kuidas teil läheb?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele