• 16.04.21, 14:51

Üritusturundus igatseb virtuaalmaailmast välja

Kuigi virtuaalüritused on tulnud selleks, et jääda, ei asenda need vahetut kontakti ja õueüritusi. Frank Eventsi asutajaliige Leho Luukas ja Seiklusfirma 360 KRAADI tegevjuht Taavi Puuorg rääkisid, millised on praegusel ajal üritusturunduses peamised tendentsid ja väljakutsed.
Esimesel võimalusel soovitakse üritusi korraldada õues
  • Esimesel võimalusel soovitakse üritusi korraldada õues
Mis seis on hetkel üritusturunduse valdkonnas? Kuidas teil läheb?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele