Autor: Best Marketing • 12. aprill 2021

Ekspress Grupi digitellimuste hulk kasvas aastaga 74 protsenti

Baltimaade suurima meediakontserni ASi Ekspress Grupp digitaalsete tellimuste hulk kasvas I kvartalis eelmise aastaga võrreldes 74 protsenti ja ulatus märtsi lõpus 94 639-ni.
Ekspress Grupi juhatuse esimees Mari-Liis Rüütsalu
Foto: Andras Kralla

Ekspress Grupi juhatuse esimees Mari-Liis Rüütsalu kommenteeris: "Ka 2021. aasta on digitaalsete tellimuste turul alanud hästi. Lugejate huvi kvaliteetse sisu järele on tõusnud, mida näitavad ka meie digitaalsete tellimuste kasvunumbrid."

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700