• 05.04.21, 14:21

Märtsi parima otseposti saatis Pizzakiosk

Märtsis võitis Omniva poolt välja antava kuu parima otsepostituse tiitli Pizzakiosk, kelle flaier tutvustas Põltsamaa uut kioskit ja selle pannipitsade valikut.
Märtsi parima otseposti saatis Pizzakiosk
Märtsi parim otsepost näitab, kui oluline on otseposti ajakohane sisu, mis kõnetaks vastavat sihtrühma. ,,Pizzakioski otsepostitus jäi silma oma konkreetse sõnumiga, mis praegusel toidu koju tellimise ajastul inimestele huvi võiks pakkuda,’’ selgitas Omniva reklaamlahenduste juht Kristi Purge otseposti edu. Purge sõnul tekitab toit alati positiivseid emotsioone ja Pizzakiosk tabas otseposti teostuse, ajastuse ja sihtimisega siinkohal täpselt naelapea pihta – seetõttu oligi kuu parima otseposti žürii otsus seekord üksmeelne.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele