2021 on üleminekuaasta, mida planeerides peaks enda jaoks läbi töötama kaks küsimust – kuidas luua tuleviku väljakutsetele vastav agentuur ning kuidas tõsta agentuuri adapteerumisvõimet, küsib meediaagentuuri MediaCom tegevjuht Olga Peresild.
Mõlema küsimuse puhul on väga olulisel kohal inimesed ja tehnoloogia ning see, kuidas inimesed kasutavad neile kättesaadavaks tehtud tehnoloogilisi platvorme ja tooteid. Varustada agentuuri väga mitmete tehnoloogiliste lahendustega on lihtne. Sellega aga kaasneb küsimus, kuidas viia meeskonna kompetentsid sellisele tasemele, et tehnoloogia päriselt lahendaks kitsaskohti ja toodaks lisaväärtust, mitte ei pidurdaks tööprotsesse.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate “The Floor” avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.