Autor: Hando Sinisalu • 24. märts 2021

Reklaamiturul olukord rahulikum kui eelmisel kevadel

Best Marketing uuris, kuidas tänavused koroonapiirangud on mõjutanud reklaamiäri. Kuigi reklaamiturg langes eelmisel aastal ligi 15%, on asjatundjad selle aasta osas mõõdukalt optimistlikud.
Eesti ajalehed
Foto: Madis Veltman

Meediaagentuuri Media House juht Raido Raamat ei näe hetkel reklaamiklientide käitumises muutusi. “Kui eelmisel kevadel välismaised reklaamijad tõmbusid tagasi, siis hetkel pole ka välismaised kliendid reklaamipanuseid vähendanud,” räägib Raamat.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700