• 24.03.21, 10:30

Reklaamiturul olukord rahulikum kui eelmisel kevadel

Best Marketing uuris, kuidas tänavused koroonapiirangud on mõjutanud reklaamiäri. Kuigi reklaamiturg langes eelmisel aastal ligi 15%, on asjatundjad selle aasta osas mõõdukalt optimistlikud.
Eesti ajalehed
  • Eesti ajalehed
  • Foto: Madis Veltman
Meediaagentuuri Media House juht Raido Raamat ei näe hetkel reklaamiklientide käitumises muutusi. “Kui eelmisel kevadel välismaised reklaamijad tõmbusid tagasi, siis hetkel pole ka välismaised kliendid reklaamipanuseid vähendanud,” räägib Raamat.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele