Autor: Best Marketing • 11. märts 2021

Creative Union ja Miltton Group astusid strateegilisse partnerlusse globaalsete virtuaalsündmuste arendamiseks

Kriisiolukorra erivajadustest sündinud virtuaalsündmuste lahendus viis 2020. aasta märtsis kokku Eesti ja Soome üritusturunduse ja ärinõustamise eksperdid Royal Experience’i ja Milttoni. Üheskoos viidi möödunud aastal ellu enam kui 200 virtuaalset üritust ning kiire kasvu toetamiseks asusid osapooled strateegilisse partnerlusse.
European Spaceweek Saku Suurhallis
Foto: TANEL MURD

Pisut vähem kui aasta peale esimest ühiselt ellu viidud virtuaalsündmust jõustus tehing, mille käigus Miltton Grupist sai strateegiline partner turunduskommunikatsiooni ettevõtete gruppi Creative Union kuuluvast üritusturundusagentuuris Royal Experience. Partneritena jätkavad ühisettevõttes nii Creative Union AS kui ka virtuaallahenduste eestvedaja ja ettevõtte tegevjuht Lehari Kaustel.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700