• 10.03.21, 08:57

Facebook alustas ülemaailmset kampaaniat, mille keskmes on Eesti iduettevõte

Facebook on enese brändinguks käivitanud kampaania “Head ideed väärivad ülesleidmist”, mille üheks keskseks osaks on Eesti edukas nutiaedade firma Click & Grow.
Facebook alustas ülemaailmset kampaaniat, mille keskmes on Eesti iduettevõte
Facebooki uus brändingu kampaania räägib väikeettevõtete uuenduslikest ideedest, mis võivad tihti saada vähem tähelepanu kui väärivad. Popikoon Grace Jonesiga tehtud kampaaniavideos ilutseb fiktiivsete ettevõtete innovatsioonide seas eestimaine Click & Grow oma nutika aiaga.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.06.25, 14:55
Infopanka lisandus 9 uut AI-ga täiustatud andmeplokki
Alates 12.06.2025 näevad Infopanga kasutajad ettevõtte vaates senisest märksa rohkem sisu. Kokku on lisandunud 9 uut andmeplokki, mille loomisel on kasutatud majandusaasta aruandeid, tehisaru ja teisi Infopanga andmeid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele