Eesti ilmub Ameerika linnade tähtsamatele ekraanidele
Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse (EASi) turismiarenduskeskuse ja New Yorgis asuva Eesti Peakonsulaadi ühisel jõul jooksevad Põhja-Ameerika linnades aasta vältel Eestit tutvustavad videoklipid.
„Tegu on erakordse võimalusega näidata Eestit Põhja-Ameerikas tänu heale diplomaatilisele koostööle ameeriklastega,“ ütles EASi turismiarenduskeskuse direktor Liina Maria Lepik. „Praegusel raskel ajal on oluline kasutada iga võimalust edastada positiivseid kaadreid Eestist ning luua unistusi, mis olukorra leevenedes saaksid täituda,“ sõnas Lepik.
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid – esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.