• 19.02.21, 09:26

Ekspress Grupp suurendas eelmisel aastal digitulusid ja kasumlikkust

Baltimaade suurima meediaorganisatsiooni, ASi Ekspress Grupp jaoks oli 2020. aasta edukas: vaatamata eriolukorrale ja koroonaviirusest tingitud majanduse ebakindlusele suutis grupp tugevdada oma positsioone ning parandada oluliselt kasumlikkust, teatas grupp börsile.
Mari-Liis Rüütsalu
  • Mari-Liis Rüütsalu
  • Foto: Andras Kralla
Ekspress Grupi 12 kuu konsolideeritud müügitulu kahanes 2020. aastal varasema aastaga võrreldes 6 protsenti 63,2 miljonile eurole. Käibelangus tuleneb peamiselt II kvartali eriolukorra mõjust ning kogu aasta lõikes trükiteenuste segmendis langenud müügituludest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele