• 19.02.21, 09:26

Ekspress Grupp suurendas eelmisel aastal digitulusid ja kasumlikkust

Baltimaade suurima meediaorganisatsiooni, ASi Ekspress Grupp jaoks oli 2020. aasta edukas: vaatamata eriolukorrale ja koroonaviirusest tingitud majanduse ebakindlusele suutis grupp tugevdada oma positsioone ning parandada oluliselt kasumlikkust, teatas grupp börsile.
Mari-Liis Rüütsalu
  • Mari-Liis Rüütsalu
  • Foto: Andras Kralla
Ekspress Grupi 12 kuu konsolideeritud müügitulu kahanes 2020. aastal varasema aastaga võrreldes 6 protsenti 63,2 miljonile eurole. Käibelangus tuleneb peamiselt II kvartali eriolukorra mõjust ning kogu aasta lõikes trükiteenuste segmendis langenud müügituludest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 10:32
Ärikingituste uus jõud: vähem plastikut, rohkem tähendust
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele