Autor: Best Marketing • 19. veebruar 2021
Ainult tellijatele

Ekspress Grupp suurendas eelmisel aastal digitulusid ja kasumlikkust

Baltimaade suurima meediaorganisatsiooni, ASi Ekspress Grupp jaoks oli 2020. aasta edukas: vaatamata eriolukorrale ja koroonaviirusest tingitud majanduse ebakindlusele suutis grupp tugevdada oma positsioone ning parandada oluliselt kasumlikkust, teatas grupp börsile.

Mari-Liis Rüütsalu
Autor: Andras Kralla

Ekspress Grupi 12 kuu konsolideeritud müügitulu kahanes 2020. aastal varasema aastaga võrreldes 6 protsenti 63,2 miljonile eurole. Käibelangus tuleneb peamiselt II kvartali eriolukorra mõjust ning kogu aasta lõikes trükiteenuste segmendis langenud müügituludest.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700