7. veebruaril toimus USA televisiooni tippsündmus ehk Super Bowl. Bestmarketing.ee toob teile vaatamiseks valiku seal esitletud reklaame.
See on koht, kus turundajad näitavad, milleks nad suutelised on ja publiku ette tuuakse aasta kõige kallimad reklaamid. 30sekundilise klipi näitamine maksis 5,5 miljonit USA dollarit ehk ligikaudu 4,5 miljonit eurot.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“