7. veebruaril toimus USA televisiooni tippsündmus ehk Super Bowl. Bestmarketing.ee toob teile vaatamiseks valiku seal esitletud reklaame.
See on koht, kus turundajad näitavad, milleks nad suutelised on ja publiku ette tuuakse aasta kõige kallimad reklaamid. 30sekundilise klipi näitamine maksis 5,5 miljonit USA dollarit ehk ligikaudu 4,5 miljonit eurot.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.