• 19.01.21, 13:03

Sisuturundus ei ole pidevalt uute uudiste vorpimine

Sisuturunduse eesmärk ei ole uudsus, vaid võimalike klientide arvamuse mõjutamine ja seeläbi organisatsiooni eesmärkide saavutamine, kirjutab digiagentuuri Dreamgrow Digital asutaja ja strateeg Priit Kallas.
Priit Kallas
  • Priit Kallas
Paljudel juhtudel on veebilehel uudised, mõnerealised blogipostitused, ja muu väärtusetu sisu. Selle põhjuseks on mudel, mis on tulnud ajakirjandusest ja uudiste tootmisest. Uudistele põhineva mudeli järgi peab olema kogu aeg midagi uut esitada. Nii tekib lõpmatu voog sisu, milles viimati avaldatu on fookuses ja vajub kiiresti unustusse andes järje üle järgmisele samateemalisele „uudisele“.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele