• 04.12.20, 15:06

Meedia sõltuvus reklaamirahast kahaneb

Kümmekond aastat püüti meedias rakendada mudelit, kus sisu oli tasuta ja tulu tuli reklaamist.
President Kersti Kaljulaid külas Äripäeva kontoris, kus ta pidas 27.11.2020 Äripäeva TOP 100 auhinnatseremoonial kõne Äripäeva edetabelites paremateks tunnustatud ettevõtjatele.
  • President Kersti Kaljulaid külas Äripäeva kontoris, kus ta pidas 27.11.2020 Äripäeva TOP 100 auhinnatseremoonial kõne Äripäeva edetabelites paremateks tunnustatud ettevõtjatele.
  • Foto: Raul Mee, fotograaf
Kuid häda oli selles, et keskenduti mitte niivõrd ajakirjandusele, kuivõrd paljudele klikkidele. Reklaamiraha hakkas aga üha enam minema Google’i ja Facebooki kaukasse.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele