• 04.12.20, 15:06

Meedia sõltuvus reklaamirahast kahaneb

Kümmekond aastat püüti meedias rakendada mudelit, kus sisu oli tasuta ja tulu tuli reklaamist.
President Kersti Kaljulaid külas Äripäeva kontoris, kus ta pidas 27.11.2020 Äripäeva TOP 100 auhinnatseremoonial kõne Äripäeva edetabelites paremateks tunnustatud ettevõtjatele.
  • President Kersti Kaljulaid külas Äripäeva kontoris, kus ta pidas 27.11.2020 Äripäeva TOP 100 auhinnatseremoonial kõne Äripäeva edetabelites paremateks tunnustatud ettevõtjatele.
  • Foto: Raul Mee, fotograaf
Kuid häda oli selles, et keskenduti mitte niivõrd ajakirjandusele, kuivõrd paljudele klikkidele. Reklaamiraha hakkas aga üha enam minema Google’i ja Facebooki kaukasse.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele