• 27.11.20, 12:32

Case study: IKEA kutsus mustal reedel üles mitte uusi asju ostma

Võtame vaatluse alla kampaania, mis võitis Taani Internetiturunduse konkursil Danish Digital Award auhinna kategoorias “Big Idea”.
Reklaamikampaaniaga kaasnes massiivne PR kampaania, milles IKEA kritiseeris musta reede ostuhullust.
  • Reklaamikampaaniaga kaasnes massiivne PR kampaania, milles IKEA kritiseeris musta reede ostuhullust.
  • Foto: LIIS TREIMANN
Taust

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele