• 27.11.20, 12:32

Case study: IKEA kutsus mustal reedel üles mitte uusi asju ostma

Võtame vaatluse alla kampaania, mis võitis Taani Internetiturunduse konkursil Danish Digital Award auhinna kategoorias “Big Idea”.
Reklaamikampaaniaga kaasnes massiivne PR kampaania, milles IKEA kritiseeris musta reede ostuhullust.
  • Reklaamikampaaniaga kaasnes massiivne PR kampaania, milles IKEA kritiseeris musta reede ostuhullust.
  • Foto: LIIS TREIMANN
Taust

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele