• 18.11.20, 16:43

Digiteo võitja case study: ole Eestis

Olerexile tehtud kampaania "Ole Eestis" tõi Tabascole konkursil Aasta Digitegu 2020 võidu Facebooki reklaami ja makstud postituse kategoorias.
Tabasco juht Oliver Lomp tegi ettekande Zoomi kaudu.
  • Tabasco juht Oliver Lomp tegi ettekande Zoomi kaudu.
  • Foto: Raul Mee
Ärisektor: B2C teenused
Digiturunduse valdkond: Mobiilsed rakendused/reklaam
Klient: Olerex
Agentuur: Tabasco
Kampaania: ”Ole Eestis”
Periood: 03.06-10.07.2020

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele