Autor: Best Marketing • 18. november 2020

Digiteo võitja case study: naked truth about doing business in Estonia

EASi välisinvesteeringute keskuse (Invest Estonia) kampaania "Naked truth“ võitis konkursil Aasta Digitegu 2020 sisuturunduse kategooria auhinna.
Foto: Raul Mee

Ärisektor: B2B teenused, avaliku sektori teenused

Digiturunduse valdkond: Content Marketing ehk sisuturundus

Klient: EASi välisinvesteeringute keskus (Invest Estonia)

Kampaania/töö pealkiri: Naked truth about doing business in Estonia

Periood: 21.08-19.09.2020

Idee, kontseptsioon ja projekti koordineerimine: EASi välisinvesteeringute keskus (Invest Estonia)

Infotainment klienditeekond päringu esitamiseks: Jolos

Naked truth artiklite copy: Adam Rang

Videoproduktsioon: Vaas

Digireklaam: Age, Vaas ja MediaBrands Digital

Kampaanialeht: Invest Estonia

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700