Kampaania loovlahenduse on välja mõelnud turundusagentuur Havas Creative ning meediapartneriteks on Eesti Ekspress ja Inspired.
Sotsiaalkindlustusameti kampaania „Milline meeskuju tahad sina olla?“ eesmärk on kutsuda mehi tähelepanu pöörama oma käitumisele ning sellele, kuidas käitumine mõjutab nende lähedasi. Kampaania sõnum on ühelt poolt see, et meil kõigil on igal hetkel võimalus ja võim otsustada oma käitumise üle. Samas ei ole käitumise muutmine alati väga kerge, kuid selleks on võimalik tuge leida.
Seotud lood
Kui plaanid sisustada üürikorterit, on oluline leida tasakaal praktilisuse ja isikupära vahel, kuna tihti on korter juba osaliselt sisustatud või mööblit peab paigutama targalt ja sedasi, et see ei kahjustaks seinu ega põrandaid. Alljärgnevalt 8 kasulikku nippi, mis aitavad sinu üürikorteri hubaseks ja funktsionaalseks muuta.