Kampaania loovlahenduse on välja mõelnud turundusagentuur Havas Creative ning meediapartneriteks on Eesti Ekspress ja Inspired.
Sotsiaalkindlustusameti kampaania „Milline meeskuju tahad sina olla?“ eesmärk on kutsuda mehi tähelepanu pöörama oma käitumisele ning sellele, kuidas käitumine mõjutab nende lähedasi. Kampaania sõnum on ühelt poolt see, et meil kõigil on igal hetkel võimalus ja võim otsustada oma käitumise üle. Samas ei ole käitumise muutmine alati väga kerge, kuid selleks on võimalik tuge leida.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“