• 29.10.20, 13:57

Üritusturunduse TOPi võitja: peamiseks märksõnaks on kohanemine

Eesti edukaimaks üritusturundajaks osutunud Frank Events OÜ juhid Taavi Puuorg ja Leho Luukas rääkisid, et hetkel toimuv on üsna hektiline, mistõttu tulevikuks prognoose teha on keeruline.
Üritusturunduse TOPi võitja: peamiseks märksõnaks on kohanemine
Turunduse TOPi paberlehes, mis ilmus 29. oktoobril 2020, jäi üritusturunduse edetabeli koostamisel eksituse tõttu välja Radiustech OÜ (Milestone Events) majandustulemused. Käesoleva artikli all olevas üritusturunduse edetabelis on andmed parandatud ning Radiustech OÜ tõusis edetabelis kolmandaks. Vabandame tekkinud segaduse pärast!

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele