• 14.10.20, 14:14

Pipedrive'i globaalse turunduse eest hakkab vastutama Michael Schrezenmaier

Pipedrive avab uue juhtkonna liikme Michael Schrezenmaieri eestvedamisel kontori Berliinis, kuhu hakatakse esmajärgus ehitama tugevat müügitiimi.
Michael Schrezenmaier
  • Michael Schrezenmaier
  • Foto: Helis Hämarsalu
Schrezenmaier hakkab vastutama Pipedrive’i globaalse müügi, turunduse, klienditoe ja partnerlussuhete valdkondade eest ning aitab ellu viia ettevõtte uut visiooni. “Liitun Pipedrive’iga ülipõneval ajal, mil ettevõtet on ees ootamas ambitsioonikad laienemisplaanid ja täiesti uued suunad tootearenduses,” sõnas Schrezenmaier. “Minu ülesandeks on tagada, et kõik ettevõtte meeskonnad teevad omavahel tihedat koostööd ning astuvad ühte sammu, aidates kaasa Pipedrive’i arenemisel mitut toodet pakkuvaks ettevõtteks,” lisas ta. Schrezenmaieri trumbiks on Saksamaa turu hea tundmine, kus Pipedrive on juba hästi vastu võetud ning ettevõttel on head võimalused turuosa suurendada.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele