• 30.09.20, 14:17

Kümme persoonibrändingu nippi alustavale ettevõtjale

Need, kes enda persoonibrändiga teadlikult tegelevad, on teistest edukamad, ning Olesija Saue ja Evelin Org jagavadki kümmet nippi, millest persoonibrändingus alustada võiks.
Olesija Saue ja Evelin Org
  • Olesija Saue ja Evelin Org
  • Foto: Erakogu
Kui tihti sa mõtled oma persoonibrändi teadlikule kujundamisele ja iseenda aktiivsele, strateegiliselt läbimõeldud turundusele? Persoonibrändi abil saab leida uusi kliente, suuendada püsiklientide osakaalu, saada uusi koostööpartnerteid, hoida turunduskulusid kokku, meelitada oma tiimi parimaid talente ja kasvatada käivet ja kasumit. Kui seda läbimõeldult teha, ei pea sellele ka palju aega ega raha kulutama.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.09.25, 14:37
Super Bowlilt Eestisse: miks rahvusvaheline teleformaat on turundajale väärtuslik platvorm?
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate “The Floor” avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele