• 23.09.20, 17:35

Algas meestele mõeldud kampaania

Meeste tervisele suunatud kampaania Pikema Sõpruse Päev, mis pälvis kevadel parima kodanikualgatuse auhinna, jätkub sel sügisel sooviga leida üle Eesti tuhandeid kaaskorraldajaid.
Algas meestele mõeldud kampaania
Mullu ligi 5000 meest tervisekontrolli toonud heategevuslik kodanikualgatus Pikema Sõpruse Päev jätkub ka sel sügisel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele