• 23.09.20, 17:35
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Algas meestele mõeldud kampaania

Meeste tervisele suunatud kampaania Pikema Sõpruse Päev, mis pälvis kevadel parima kodanikualgatuse auhinna, jätkub sel sügisel sooviga leida üle Eesti tuhandeid kaaskorraldajaid.
Algas meestele mõeldud kampaania
Mullu ligi 5000 meest tervisekontrolli toonud heategevuslik kodanikualgatus Pikema Sõpruse Päev jätkub ka sel sügisel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele