• 23.09.20, 17:35

Algas meestele mõeldud kampaania

Meeste tervisele suunatud kampaania Pikema Sõpruse Päev, mis pälvis kevadel parima kodanikualgatuse auhinna, jätkub sel sügisel sooviga leida üle Eesti tuhandeid kaaskorraldajaid.
Algas meestele mõeldud kampaania
Mullu ligi 5000 meest tervisekontrolli toonud heategevuslik kodanikualgatus Pikema Sõpruse Päev jätkub ka sel sügisel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele