Autorid: Best Marketing, Marianne Liibert • 21. august 2020

Study in Estonia kampaania jõudis rahvusvahelisel konkursil finaali

Study in Estonia kampaania õpinguid alustavate välistudengite tervitamiseks jõudis konkursil The PIEoneer Awards kaheksa parima turunduskampaania sekka. Finaalis konkureeritakse USA, Inglismaa ja Saudi-Araabia ülikoolide kampaaniatega.
Välistudengite tervitamiseks tehtud kampaania valiti rahvusvahelisel hariduse tunnustamise konkursil aasta turunduskampaania kategoorias kaheksa finalisti hulka.
Foto: Study in Estonia

PIEoneer Awards on rahvusvaheline haridusvaldkonna aastaauhindade konkurss, kus tunnustatakse uuenduslikke lahendusi ning saavutusi rahvusvahelise hariduse areenil. Study in Estonia jõudis konkursil kaheksa finalisti hulka Marketing Campaign of the Year ehk aasta turunduskampaania kategoorias.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700