• 21.08.20, 11:59
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Study in Estonia kampaania jõudis rahvusvahelisel konkursil finaali

Study in Estonia kampaania õpinguid alustavate välistudengite tervitamiseks jõudis konkursil The PIEoneer Awards kaheksa parima turunduskampaania sekka. Finaalis konkureeritakse USA, Inglismaa ja Saudi-Araabia ülikoolide kampaaniatega.
Välistudengite tervitamiseks tehtud kampaania valiti rahvusvahelisel hariduse tunnustamise konkursil aasta turunduskampaania kategoorias kaheksa finalisti hulka.
  • Välistudengite tervitamiseks tehtud kampaania valiti rahvusvahelisel hariduse tunnustamise konkursil aasta turunduskampaania kategoorias kaheksa finalisti hulka.
  • Foto: Study in Estonia
PIEoneer Awards on rahvusvaheline haridusvaldkonna aastaauhindade konkurss, kus tunnustatakse uuenduslikke lahendusi ning saavutusi rahvusvahelise hariduse areenil. Study in Estonia jõudis konkursil kaheksa finalisti hulka Marketing Campaign of the Year ehk aasta turunduskampaania kategoorias.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 10:32
Ärikingituste uus jõud: vähem plastikut, rohkem tähendust
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele