Lugu sellest, kuidas Hartwalli Original Long Drink lisas soomlaste ürituste kalendrisse ühe meeldejääva päeva.
Hartwalli Original Long Drink (longero) on dzinni ja greibimahla kokteil, mis toodi turule 1952. aasta Helsingi olümpiamängudeks ja on tänaseks saanud legendaarseks, isegi Soome rahvusjoogiks. Longero halli värvi tõttu on rahvas talle andnud mitmeid hüüdnimesid - näiteks “hall”, “tsement” ja “betoon”. Ka Soome ilm on hall, aga mõned päevad on kohe eriti hallid.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?