Autor: Hando Sinisalu • 28. juuli 2020
Ainult tellijatele

Soome eripärad: longero ja aasta kõige hallim päev

Lugu sellest, kuidas Hartwalli Original Long Drink lisas soomlaste ürituste kalendrisse ühe meeldejääva päeva.

Hartwalli Original Long Drink (longero) on dzinni ja greibimahla kokteil, mis toodi turule 1952. aasta Helsingi olümpiamängudeks ja on tänaseks saanud legendaarseks, isegi Soome rahvusjoogiks. Longero halli värvi tõttu on rahvas talle andnud mitmeid hüüdnimesid - näiteks “hall”, “tsement” ja “betoon”. Ka Soome ilm on hall, aga mõned päevad on kohe eriti hallid.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Lugemiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

Vormista tellimus kohe ja saad ligipääsu:

  • kõigile võtmega lugudele;
  • edukate kampaaniate case-study’dele;
  • raadiosaadete ja ürituste ettekannete kokkuvõtetele;
  • turunduse TOPi andmetele ja intervjuudele;
  • bestmarketing.ee arhiivile.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: 51 44 884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700