Lugu sellest, kuidas Hartwalli Original Long Drink lisas soomlaste ürituste kalendrisse ühe meeldejääva päeva.
Hartwalli Original Long Drink (longero) on dzinni ja greibimahla kokteil, mis toodi turule 1952. aasta Helsingi olümpiamängudeks ja on tänaseks saanud legendaarseks, isegi Soome rahvusjoogiks. Longero halli värvi tõttu on rahvas talle andnud mitmeid hüüdnimesid - näiteks “hall”, “tsement” ja “betoon”. Ka Soome ilm on hall, aga mõned päevad on kohe eriti hallid.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“