• 14.07.20, 18:00

Reklaamituru ülevaade: suurim osakaal televisioonil, enim kasvas internetireklaam

Eesti meediareklaamituru netokäive (koos otsepostiga) oli 2019. aastal 106,87 miljonit eurot, kasvades 2018. aastaga võrreldes 2,5 protsenti. Suurim osakaal oli televisioonil, ent enim kasvas reklaam internetis.
Eesti meediareklaamituru 2019. aasta ülevaade
  • Eesti meediareklaamituru 2019. aasta ülevaade Foto: Meeli Küttim
Enim kasvas reklaam internetis

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele