Autor: Best Marketing • 13. juuli 2020
Ainult tellijatele

CASE STUDY: Simple Sessioni juubeliüritus

Veebruaris toimus Simple Sessioni 20. aasta juubelifestival, mis jõudis digitaalse ajakirjanduse ning sotsiaalmeedia vahendusel 735 miljoni inimeseni üle maailma. Lisaks pääses Simple Session tänavusel Aasta Turundustegu konkursil viie parima hulka.

Märtsis toimunud konkursi Aasta Turundustegu 2019 finaali jõudsid lisaks Simple Sessioni 20. aasta juubelifestivalile veel Coop Panga kampaania "Hoiame ühte. Kasvame koos", Fotografiska näituse "Tõde on surnud" kampaania, Rimi Eesti Food projekt Tarbime Targalt ja konkursi peaauhinna saanud G4S Eesti suitsu- ja vinguanduriteenuse NUBLU reklaamikampaania.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Lugemiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

Vormista püsimaksega tellimus kohe ja saad:

  • Ligipääsu kõigile võtmega lugudele
  • Ligipääsu edukate kampaaniate case-study’dele
  • Ligipääsu raadiosaadete ja ürituste ettekannete kokkuvõtetele
  • Ligipääsu turunduse TOPi andmetele ja intervjuudele
  • Ligipääsu bestmarketing.ee arhiivile
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: 51 44 884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700