• 13.07.20, 16:50
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

CASE STUDY: Simple Sessioni juubeliüritus

Veebruaris toimus Simple Sessioni 20. aasta juubelifestival, mis jõudis digitaalse ajakirjanduse ning sotsiaalmeedia vahendusel 735 miljoni inimeseni üle maailma. Lisaks pääses Simple Session tänavusel Aasta Turundustegu konkursil viie parima hulka.
CASE STUDY: Simple Sessioni juubeliüritus
  • Foto: Stanislav_Ten
Märtsis toimunud konkursi Aasta Turundustegu 2019 finaali jõudsid lisaks Simple Sessioni 20. aasta juubelifestivalile veel Coop Panga kampaania "Hoiame ühte. Kasvame koos", Fotografiska näituse "Tõde on surnud" kampaania, Rimi Eesti Food projekt Tarbime Targalt ja konkursi peaauhinna saanud G4S Eesti suitsu- ja vinguanduriteenuse NUBLU reklaamikampaania.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 10:32
Ärikingituste uus jõud: vähem plastikut, rohkem tähendust
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele