• 13.07.20, 16:50

CASE STUDY: Simple Sessioni juubeliüritus

Veebruaris toimus Simple Sessioni 20. aasta juubelifestival, mis jõudis digitaalse ajakirjanduse ning sotsiaalmeedia vahendusel 735 miljoni inimeseni üle maailma. Lisaks pääses Simple Session tänavusel Aasta Turundustegu konkursil viie parima hulka.
CASE STUDY: Simple Sessioni juubeliüritus
  • Foto: Stanislav_Ten
Märtsis toimunud konkursi Aasta Turundustegu 2019 finaali jõudsid lisaks Simple Sessioni 20. aasta juubelifestivalile veel Coop Panga kampaania "Hoiame ühte. Kasvame koos", Fotografiska näituse "Tõde on surnud" kampaania, Rimi Eesti Food projekt Tarbime Targalt ja konkursi peaauhinna saanud G4S Eesti suitsu- ja vinguanduriteenuse NUBLU reklaamikampaania.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele