• 13.07.20, 16:50

CASE STUDY: Simple Sessioni juubeliüritus

Veebruaris toimus Simple Sessioni 20. aasta juubelifestival, mis jõudis digitaalse ajakirjanduse ning sotsiaalmeedia vahendusel 735 miljoni inimeseni üle maailma. Lisaks pääses Simple Session tänavusel Aasta Turundustegu konkursil viie parima hulka.
Märtsis toimunud konkursi Aasta Turundustegu 2019 finaali jõudsid lisaks Simple Sessioni 20. aasta juubelifestivalile veel Coop Panga kampaania "Hoiame ühte. Kasvame koos", Fotografiska näituse "Tõde on surnud" kampaania, Rimi Eesti Food projekt Tarbime Targalt ja konkursi peaauhinna saanud G4S Eesti suitsu- ja vinguanduriteenuse NUBLU reklaamikampaania.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele