Autor: Triinu Toomela • 9. juuli 2020

Üritusturunduse uus tulemine

Milliseid uusi trende üritusturundusagentuuris pärast eriolukorda sündmuste korraldamises nähakse? Triinu Toomela agentuurist Soulteam pani kirja mõned mõtted üritusturundusest, mis eriolukorra ajal ehk kõige enam löögi alla sattus, kuid nüüd vaikselt jälle aktiivseks muutub, tuues endaga kaasa täiesti uue lähenemise ettevõtete üritusturundusstrateegiates.
Triinu Toomela

Eriolukord tõi enamikesse Eesti ettevõtetesse kaugtöö ning kodukontori kogemuse. Paljud siiani ainult kontori põhiselt toimetanud ettevõtted said aru, et tänapäevaseks toimimiseks on vaja kolida internetti ning leida töötavaid lahendusi üle veebi, mis ei nõua konkreetses lokatsioonis viibimist.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700