• 09.07.20, 11:41

Üritusturunduse uus tulemine

Milliseid uusi trende üritusturundusagentuuris pärast eriolukorda sündmuste korraldamises nähakse? Triinu Toomela agentuurist Soulteam pani kirja mõned mõtted üritusturundusest, mis eriolukorra ajal ehk kõige enam löögi alla sattus, kuid nüüd vaikselt jälle aktiivseks muutub, tuues endaga kaasa täiesti uue lähenemise ettevõtete üritusturundusstrateegiates.
Triinu Toomela
  • Triinu Toomela
Eriolukord tõi enamikesse Eesti ettevõtetesse kaugtöö ning kodukontori kogemuse. Paljud siiani ainult kontori põhiselt toimetanud ettevõtted said aru, et tänapäevaseks toimimiseks on vaja kolida internetti ning leida töötavaid lahendusi üle veebi, mis ei nõua konkreetses lokatsioonis viibimist.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele