• 02.07.20, 16:12
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti IT-kaubamärkide seas särab tuntuima brändina Skype

Eestis asutatud iduettevõtetest on üle miljardi dollari väärtuseliseks iduettevõtteks ehk ükssarvikuks kasvanud neli - Bolt, Skype, Playtech ja Transferwise. Uuringufirma Norstat värske uuringu kohaselt ületab Skype’i tuntus Eesti elanike seas selgelt teisi edukaid start-up’e.
Eesti IT-kaubamärkide seas särab tuntuima brändina Skype
  • Foto: Mati Flo / Unsplash
Norstati suve hakul läbi viidud küsitluses uuriti kaubamärkide tuntust Eesti täisealise elanikkonna seas. Uuringus asetati asetati ükssarvikute kõrvale ka Eesti e-residentsuse programm.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele