• 02.07.20, 16:12

Eesti IT-kaubamärkide seas särab tuntuima brändina Skype

Eestis asutatud iduettevõtetest on üle miljardi dollari väärtuseliseks iduettevõtteks ehk ükssarvikuks kasvanud neli - Bolt, Skype, Playtech ja Transferwise. Uuringufirma Norstat värske uuringu kohaselt ületab Skype’i tuntus Eesti elanike seas selgelt teisi edukaid start-up’e.
Eesti IT-kaubamärkide seas särab tuntuima brändina Skype
  • Foto: Mati Flo / Unsplash
Norstati suve hakul läbi viidud küsitluses uuriti kaubamärkide tuntust Eesti täisealise elanikkonna seas. Uuringus asetati asetati ükssarvikute kõrvale ka Eesti e-residentsuse programm.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele