Autor: Alice Aaviksoo • 17. juuli 2020
Ainult tellijatele

Uuring: 85% ettevõtetest tunnevad puudust tavapärastest üritustest

Millised on edaspidi üritusuturunduse võimalikud suunad? Üritusturundusagentuuri Orangetime juht Alice Aaviksoo jagas Best Marketingi lugejatega suurklientide seas tehtud uuringu tulemusi.

Alice Aaviksoo

Alates märtsi keskpaigast muutus sündmuskorralduses kõik väga kiiresti, COVID-19 pööras sektori sekundiga pea peale ja ootuspäraselt ei toonud ka ohutusmeetmete leevendumine kohe tagasi kriisieelset olukorda.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Lugemiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

Vormista tellimus kohe ja saad ligipääsu:

  • kõigile võtmega lugudele;
  • edukate kampaaniate case-study’dele;
  • raadiosaadete ja ürituste ettekannete kokkuvõtetele;
  • turunduse TOPi andmetele ja intervjuudele;
  • bestmarketing.ee arhiivile.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: 51 44 884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700