Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Millised on edaspidi üritusuturunduse võimalikud suunad? Üritusturundusagentuuri Orangetime juht Alice Aaviksoo jagas Best Marketingi lugejatega suurklientide seas tehtud uuringu tulemusi.
Alates märtsi keskpaigast muutus sündmuskorralduses kõik väga kiiresti, COVID-19 pööras sektori sekundiga pea peale ja ootuspäraselt ei toonud ka ohutusmeetmete leevendumine kohe tagasi kriisieelset olukorda.
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“