• 17.07.20, 17:27
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Uuring: 85% ettevõtetest tunnevad puudust tavapärastest üritustest

Millised on edaspidi üritusuturunduse võimalikud suunad? Üritusturundusagentuuri Orangetime juht Alice Aaviksoo jagas Best Marketingi lugejatega suurklientide seas tehtud uuringu tulemusi.
Alice Aaviksoo
  • Alice Aaviksoo
Alates märtsi keskpaigast muutus sündmuskorralduses kõik väga kiiresti, COVID-19 pööras sektori sekundiga pea peale ja ootuspäraselt ei toonud ka ohutusmeetmete leevendumine kohe tagasi kriisieelset olukorda.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 10:32
Ärikingituste uus jõud: vähem plastikut, rohkem tähendust
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele