Autor: Best Marketing • 11. juuni 2020

Mobiilirakendus aitab tõsta ettevõtte müüginumbreid

Adweeki andmete kohaselt vaatab 35% nutitelefonide kasutajatest enda seadet rohkem kui 50 korda päevas. Seega telefonirakenduse puudumisega võib ettevõte kaotada võimaluse uusi kliente värvata ning rohkem müüa. Kuidas aga kasvatada telefoniäpi kasutajanumbreid ja millised on hea äpi omadused?
Mobiilirakenduse ehk äpi turundamine pole lihtsate killast.

Huawei Mobile Service’i äriarenduse juht Vitali Donskoi sõnul võimaldavad äpid e-kauplejatel või teistel teenusepakkujatel tugevdada kliendisuhet ja suurendada potentsiaalse tarbija kaasatust. „Selleks on mõned nipid, mida rakenduse loomisel kindlasti silmas pidama peaks. Näiteks võiks kasutada telefoni saadetavaid teavitusi, võimaldada inimestele läbi äpi erinevaid maksevõimalusi ja lojaalset klienti premeerida,“ tõi ta mõned näited. Viimaseks sobivad tema sõnul hästi eripakkumised, kampaaniad, sooduskoodid ja muud lahendused, mida vastavalt kasutaja statistikale välja pakkuda – ka täiesti automatiseeritult.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700