Adweeki andmete kohaselt vaatab 35% nutitelefonide kasutajatest enda seadet rohkem kui 50 korda päevas. Seega telefonirakenduse puudumisega võib ettevõte kaotada võimaluse uusi kliente värvata ning rohkem müüa. Kuidas aga kasvatada telefoniäpi kasutajanumbreid ja millised on hea äpi omadused?

- Mobiilirakenduse ehk äpi turundamine pole lihtsate killast.
Huawei Mobile Service’i äriarenduse juht Vitali Donskoi sõnul võimaldavad äpid e-kauplejatel või teistel teenusepakkujatel tugevdada kliendisuhet ja suurendada potentsiaalse tarbija kaasatust. „Selleks on mõned nipid, mida rakenduse loomisel kindlasti silmas pidama peaks. Näiteks võiks kasutada telefoni saadetavaid teavitusi, võimaldada inimestele läbi äpi erinevaid maksevõimalusi ja lojaalset klienti premeerida,“ tõi ta mõned näited. Viimaseks sobivad tema sõnul hästi eripakkumised, kampaaniad, sooduskoodid ja muud lahendused, mida vastavalt kasutaja statistikale välja pakkuda – ka täiesti automatiseeritult.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.