• 25.05.20, 13:43
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kas vastusevariantide järjekord mõjutab küsitluse tulemusi?

Kasulik info turu-uuringu tegijatele: Norstat viis läbi uuringu, et selgitada välja, kas vastusevariantide järjekord mõjutab küsitlustulemusi. Millised olid tulemused?
Norstati tehtud küsitluses selgus, et küsitlustulemused ei sõltu sellest, kas esimene vastusevariant on “Ei” või “Jah”.
  • Norstati tehtud küsitluses selgus, et küsitlustulemused ei sõltu sellest, kas esimene vastusevariant on “Ei” või “Jah”.
MTÜ Ühiskonnauuringute instituudi tellimusel viidi läbi küsitlus, et kontrollida 15. mail saates “Lobjakas vs Vooglaid” Ahto Lobjaka poolt esitatud väidet, et küsitluste tulemused sõltuvad väga palju juba sellest, kas skaalal on esimesena märgitud vastus “Ei” või “Jah”.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele