Autorid: Best Marketing, Marianne Liibert • 25. mai 2020
Ainult tellijatele
Kas vastusevariantide järjekord mõjutab küsitluse tulemusi?
Kasulik info turu-uuringu tegijatele: Norstat viis läbi uuringu, et selgitada välja, kas vastusevariantide järjekord mõjutab küsitlustulemusi. Millised olid tulemused?
Norstati tehtud küsitluses selgus, et küsitlustulemused ei sõltu sellest, kas esimene vastusevariant on “Ei” või “Jah”.
MTÜ Ühiskonnauuringute instituudi tellimusel viidi läbi küsitlus, et kontrollida 15. mail saates “Lobjakas vs Vooglaid” Ahto Lobjaka poolt esitatud väidet, et küsitluste tulemused sõltuvad väga palju juba sellest, kas skaalal on esimesena märgitud vastus “Ei” või “Jah”.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]