• 25.05.20, 13:43

Kas vastusevariantide järjekord mõjutab küsitluse tulemusi?

Kasulik info turu-uuringu tegijatele: Norstat viis läbi uuringu, et selgitada välja, kas vastusevariantide järjekord mõjutab küsitlustulemusi. Millised olid tulemused?
Norstati tehtud küsitluses selgus, et küsitlustulemused ei sõltu sellest, kas esimene vastusevariant on “Ei” või “Jah”.
  • Norstati tehtud küsitluses selgus, et küsitlustulemused ei sõltu sellest, kas esimene vastusevariant on “Ei” või “Jah”.
MTÜ Ühiskonnauuringute instituudi tellimusel viidi läbi küsitlus, et kontrollida 15. mail saates “Lobjakas vs Vooglaid” Ahto Lobjaka poolt esitatud väidet, et küsitluste tulemused sõltuvad väga palju juba sellest, kas skaalal on esimesena märgitud vastus “Ei” või “Jah”.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:44
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele