Autorid: Best Marketing, Marianne Liibert • 25. mai 2020
Ainult tellijatele

Kas vastusevariantide järjekord mõjutab küsitluse tulemusi?

Kasulik info turu-uuringu tegijatele: Norstat viis läbi uuringu, et selgitada välja, kas vastusevariantide järjekord mõjutab küsitlustulemusi. Millised olid tulemused?

Norstati tehtud küsitluses selgus, et küsitlustulemused ei sõltu sellest, kas esimene vastusevariant on “Ei” või “Jah”.

MTÜ Ühiskonnauuringute instituudi tellimusel viidi läbi küsitlus, et kontrollida 15. mail saates “Lobjakas vs Vooglaid” Ahto Lobjaka poolt esitatud väidet, et küsitluste tulemused sõltuvad väga palju juba sellest, kas skaalal on esimesena märgitud vastus “Ei” või “Jah”.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Lugemiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

Vormista tellimus kohe ja saad ligipääsu:

  • kõigile võtmega lugudele;
  • edukate kampaaniate case-study’dele;
  • raadiosaadete ja ürituste ettekannete kokkuvõtetele;
  • turunduse TOPi andmetele ja intervjuudele;
  • bestmarketing.ee arhiivile.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: 51 44 884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700