• 20.05.20, 10:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Üritusturundus: virtuaalkonverentside ABC (III osa)

Üritusturundusagentuuri Orangetime tegevjuht Eve Peeterson rääkis virtuaalkonverentside sisulisest ettevalmistusest, osalejate kaasamisest ja järelkommunikatsioonist ning jagas häid nippe, millega tuleb arvestada, et videokonverents õnnestuks.
Üritusturundus: virtuaalkonverentside ABC (III osa)
Sisuline ettevalmistus ja osalejate kaasamine

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele