• 07.05.20, 11:53
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas turundusosakond saab aidata ettevõttel taasavamiseks valmistuda?

Restoranide maastikult on tulnud selle kriisi ajal mitmeid huvitavaid välgatusi, milledest nii mõnestki võib saada uus normaalsus tulevikus või vähemalt pikema aja vältel. Vapiano turundusjuht Älian Mägi andis mõned nõuanded, kuidas turundusosakond saab aidata ettevõttel taasavamiseks valmistuda.
Kuidas turundusosakond saab aidata ettevõttel taasavamiseks valmistuda?
Keskenduge kliendikogemusele

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele