• 20.04.20, 13:27
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

SEATi turundus- ja kommunikatsioonijuhina asus tööle Kerli Maro

Alates märtsist asus SEAT Baltikumi turundus- ja kommunikatsioonijuhina tööle Kerli Maro, kes vastutab SEATi brändi turundus- ja kommunikatsioonitegevuste eest Eestis, Lätis ning Leedus.
Kerli Maro
  • Kerli Maro
Maro nentis, et ehkki SEAT on autosid tootnud juba 70 aastat, on SEAT ja CUPRA meie regioonis häbiväärselt vähe tuntud. "Minu eesmärk on brändi tuntust tõsta," sõnas Maro, kes vastutab turundus- ja kommunikatsioonistrateegia väljatöötamise eest ning valmistab ette kampaaniad, mida koostöös kohalike edasimüüjatega ellu viiakse. "Baltikumi turunduse eest vastutan ainuisikuliselt mina, aga teen seda koostöös Soome ja Hispaania kolleegidega ning loomulikult kohalike edasimüüjate ja turundustöötajatega," täpsustas Maro.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele