• 09.04.20, 13:53
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Erki Heinsaar: digiturundusagentuuride keskmine käibelangus võib jääda 30-40% kanti

Digiagentuuride pluss on see, et nende töö on kliendi jaoks otseselt tuludega seotud ehk digiturunduse kärpimine on reeglina tulude kärpimine, agentuuride ärimudeli miinus praeguses kriisis on aga tööjõukulude suur osakaal, sõnas Mediabrands Digitali juht Erki Heinsaar.
Mediabrands Digitali juht Erki Heinsaar
  • Mediabrands Digitali juht Erki Heinsaar
Kuidas praegune olukord digiturundust mõjutab?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele