Kriisijärgsel ajal tuleb kohanemist juhtida, korrastada mõtteid ning leida uusi võimalusi, et teha ettevõte tugevamaks ja jätkusuutlikuks, kirjutab Neway disainiagentuuri juht Jaan Naaber.

- Jaan Naaber.
- Foto: Väinu Rozental
Keerulised ajad majanduses toovad reeglina välja kõige muu kõrval ettevõtete tugevused, aga ka nõrkused. See avab uksed uuteks võimalusteks ja suunab kohanema. Praegu klammerduvad paljud meediasse, lootuses sealt leida positiivseid uudiseid, abi ja lahendusi. Sootuks olulisem on otsustada ning tegutseda.
Seotud lood
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.