Hea aeg raamatusõpradele

Uurisime Rahva Raamatu turundusjuhi Kersti Küla käest, mil määral on viirusepuhang ja soovitus kodus püsida mõjutanud seda, kui palju inimesed raamatuid ostavad.

Nüüd on õige aeg võtta ette see raamat, mille lugemist oled juba nii pikalt edasi lükanud.  

"Hetkel on keeruline veel põhjapanevatest järeldustest ja plaanidest rääkida, sest olukord on kõigi jaoks uus ja pidevas muutumises," kommenteeris Küla.

Ta sõnas, et positiivne on näha suurt huvi raamatute lugemise kui vaba aja veetmise vormi suhtes, mis on Eesti raamatuturu jaoks üldiselt antud hetkel väga oluline. "Teisalt ei ole antud olukord siiski jaeäris üldiselt kaugeltki mitte tavaline ja kasvust võrreldes tavaperioodiga on keeruline rääkida," nentis Küla.

"Selgelt on aga tõusuteel kogu e-kaubandus, mida kinnitab ka Rahva Raamatu e-poe tellimuste kasv," tõi ta välja olukorra positiivsema poole. Ta lisas, et nende prioriteet on teha omalt poolt kõik selleks, et raamatusõpradel oleks võimalikult lihtne ja turvaline raamatupoes oma oste sooritada.

Kuna hetkel on soovitatud kõikidel nii palju kui võimalik kodus püsida, tähendab see, et tavapärased ja seltskondlikud vabaajategevused on välistatud. Seetõttu palusime soovitust, milline raamat turundajatele meeldida võiks.

"Üks mahukas raamat, millest mitmel pool ja erinevate valdkondade vaatenurkadest tulenevalt räägitud, on kindlasti Daniel Kahnemani raamat „Kiire ja aeglane mõtlemine“. Veel viimasel Passwordilgi käis raamat taas lugemisoovitusena läbi. Neil turundusinimestel, kel see klassika staatusesse jõudnud raamat veel lugemata, soovitame see ette võtta nüüd, mil on ehk pisut rohkem aega," soovitas Küla.

Lisame siia Best Marketingi poolt veel mõned lugemissoovitused.

Kõik, mida reklaamist teadma pead: "Reklaamitrikk 1.5"

Urmas Lilleorg, agentuuri Division juht

Pikaajalise kogemusega praktiku mõnusalt, humoorikalt, voolavalt ja ausalt kirjutatud raamat reklaamiärist. Raamatu ridadele ja nende vahele on Kent mõnuga insaideri vürtsi lisanud. Soovitan lugeda, sest olen üsna kindel, et ükski teine eestlane sellist raamatut reklaamiärist ei kirjutaks.

Tõelise turundusmeistri käsiraamat: "See on turundus"

Annika Oja, Orkla Eesti turundusdirektor

Raamat paneb mõtlema turunduse ja turundajate rollist maailmas: võimust, eetikast, aususest ja austusest kliendi, ühiskonna ning iseenda vastu. See on raamat vastutusest kasutada oma annet ja teadmisi millegi suurema hüvanguks, meie võimest maailma muuta.

Pealkiri ütleb kõik: "Kuidas saada tippmüüjaks juba järgmiseks esmaspäevaks"

Aira Tammemäe, Bestsales.ee ürituste juht

Sellel raamatul on palju vaenlasi ja kuuldavasti veel rohkem fänne. Põhjus on lihtne. Esimese hooga tundub, et ma ju tean seda kõike. Jah, võimalik (kuigi vaevalt, et kõike), aga sellest on vähe. Tegutseda on vaja, ära teha, igal hommikul üha uuesti ja uuesti harjutada, et müügi põhitõed saaksid sinu uskumusteks ja edu toovad tegevused harjumusteks.

Kõik sellest, mida kliendid tegelikult tahavad: "Väärtuspakkumise disain"

Kerttu Metsar, Äripäeva digiäri arendusjuht

Raamatu põhiline võlu on selged skeemid ja põhjalikud loetelud, mis sobivad nii näpuga järge ajavatele algajatele kui ka neile, kellel on juba kasutajakeskselt mõtlemise kogemus.

Kõik need raamatud on praegu kuni 35% soodsama hinnaga ning lisaks on saatmine pakiautomaatidesse üle Eesti täiesti tasuta. Vaata kõiki sooduspakkumisi siit.

Jaga lugu:
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Marianne Liibert
Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
Maarit Eerme
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: 51 44 884
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700