• 23.03.20, 09:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nädala kampaania: #toetankohalikku

Vahvlihaldjate ja So Brooklyni juhatuse liige Liisel Vatsel algatas sotsiaalmeediakampaania #toetankohalikku, millega kutsus kõiki üles tarbima kohalike väikeettevõtjate tooteid ja teenuseid, et leevendada koroonaviiruse mõju nende ettevõtmisele.
Kohvikute Vahvlihaldjad ja So Brooklyn juhatuse liige Liisel Vatsel algatas sotsiaalmeedias kampaania #toetankohalikku.
  • Kohvikute Vahvlihaldjad ja So Brooklyn juhatuse liige Liisel Vatsel algatas sotsiaalmeedias kampaania #toetankohalikku.
Millest selline idee tekkis?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele