• 23.03.20, 09:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nädala kampaania: #toetankohalikku

Vahvlihaldjate ja So Brooklyni juhatuse liige Liisel Vatsel algatas sotsiaalmeediakampaania #toetankohalikku, millega kutsus kõiki üles tarbima kohalike väikeettevõtjate tooteid ja teenuseid, et leevendada koroonaviiruse mõju nende ettevõtmisele.
Kohvikute Vahvlihaldjad ja So Brooklyn juhatuse liige Liisel Vatsel algatas sotsiaalmeedias kampaania #toetankohalikku.
  • Kohvikute Vahvlihaldjad ja So Brooklyn juhatuse liige Liisel Vatsel algatas sotsiaalmeedias kampaania #toetankohalikku.
Millest selline idee tekkis?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele