Autor: Romet Järvela • 11. märts 2020

Kuidas Philip Morris ümberkorraldustega oma turuosa kasvatas

Philip Morris Internationali jätkusuutlikuse eestvedaja Miguel Coleta selgitas, kuidas Philip Morris on tänu suurtele ärilistele ümberkorraldustele viimastel aastatel oma turuosa kasvatanud.
Miguel Coleta pidas Saku Suurhallis toimunud turunduskonverentsil Password 2020 oma ettekande Skype'i teel.
Foto: Photo:Marko Mumm

Maailma juhtiv tubakatootja usub, et tulevikus kindlustab nende ärilise edu hoopis sigarettidest eemaldumine ning nende asendamine suitsuvabade alternatiividega. See tähendab äri totaalset ümberkujundamist alates väärtustest ja lõpetades tootmisega.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700