Ainult tellijatele
Autor: Romet Järvela • 11. märts 2020
Ainult tellijatele

Kuidas Philip Morris ümberkorraldustega oma turuosa kasvatas

Philip Morris Internationali jätkusuutlikuse eestvedaja Miguel Coleta selgitas, kuidas Philip Morris on tänu suurtele ärilistele ümberkorraldustele viimastel aastatel oma turuosa kasvatanud.

Miguel Coleta pidas Saku Suurhallis toimunud turunduskonverentsil Password 2020 oma ettekande Skype'i teel.
Autor: Photo:Marko Mumm

Maailma juhtiv tubakatootja usub, et tulevikus kindlustab nende ärilise edu hoopis sigarettidest eemaldumine ning nende asendamine suitsuvabade alternatiividega. See tähendab äri totaalset ümberkujundamist alates väärtustest ja lõpetades tootmisega.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700