Autor: Hando Sinisalu • 3. jaanuar 2020
CASE STUDY: lehmade Tinder
Lehmade Tinder on maailma enim meediakajastust saanud B2B kampaania.
Taust
Hetkel kuum
Bigbank hakkab Eestis meediareklaami ostma otselepingutega
Aasta Digitegu 2023 võitja case study: Pakendikeskuse sotsiaalmeedia tegevused on aidanud kasvatada ettevõtte käivet 5 protsenti
Telereklaam kaotab haaret. Tarbijaid otsitakse sotsiaalmeediast
Saarlased said hiidlaste promomise eest turundusauhinna
24+1 soovitust digiturundajatelt digiturundajatele 2024. aastaks
Liitu
Bestmarketingi
uudiskirjaga!
Ma ei ole robot
Soovin ka eripakkumisi
LIITUN!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt
privaatsustingimustest
Liitu
Bestmarketingi
uudiskirjaga!
Ma ei ole robot
Soovin ka eripakkumisi
LIITUN!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt
privaatsustingimustest
Enimloetud
25. sept
Bigbank hakkab Eestis meediareklaami ostma otselepingutega
27. sept
Aasta Digitegu 2023 võitja case study: Pakendikeskuse sotsiaalmeedia tegevused on aidanud kasvatada ettevõtte käivet 5 protsenti
25. sept
Telereklaam kaotab haaret. Tarbijaid otsitakse sotsiaalmeediast
4. sept
Digiposter OÜ värske müügijuht on Hardi Potter
Laura Reiter
Bestmarketing.ee toimetaja
Tel: +372 5561 9490
[email protected]
Maarit Eerme
Bestmarketing.ee juht
Tel: +372 514 4884
[email protected]
Hando Sinisalu
Best Marketingi konverentside programmijuht
Tel: +372 502 8561
[email protected]
Cätlin Puhkan
Best Marketingi turunduslahenduste müügijuht
Tel: +372 5331 5700
[email protected]