Autor: Hando Sinisalu • 18. detsember 2019

KLASSIKA: Apple’i brändi positsioneerimise lugu

Jõulude eel pakume turundusajaloo ühe kõige tuntuma ja edukama loo – Apple’i brändi positsioneerimise eduloo. Lugege ja vaadake reklaamiajaloo kõige märkimisväärsemaid töid!

Taust

Alustame ajaloost: aastal 1997 oli Apple tõsiselt mudas. Firma oli saanud 800 miljoit dollarit kahjumit ja investorid olid tõsiselt mures. Firma turuväärtus oli vaid 2 miljardi dollarit. Kui konkurent Michael Dellilt küsiti, kuidas Apple korda teha, siis ta vastas et “mina paneks firma kinni ja annaks aktsionäridele raha tagasi”.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700