Alates oktoobrist on SA Tallinna Lauluväljak arendus- ja turundusjuht Katrin Aunpu, kes varasemalt töötas Lauluväljaku kommunikatsioonijuhina.
- Katrin Aunpu sõnul on üritusturundus muutunud isiklikumaks. Foto: Mihkel Leis
“Kui Lauluväljaku uus juht Urmo Saareoja tegi mulle ettepaneku asuda sellele ametikohale, ei kõhelnud ma kaua. Selliseid pakkumisi elus ei tehta just tihti, et saad arendada ja turundada sellist keskkonda,” sõnas Aunpu.
Aunpu peamised eesmärgid uuel ametikohal on tegeleda eelkõige Lauluväljaku arendamise ja turundamisega. “Täna käivad need teemad meil käsikäes. Lauluväljak on ajalooline koht pea igale eestlasele, aga kõik areneb ja muutub ajas. Pidades silmas paiga ajalugu ja erisust, soovime olla huvitav ja ilus linnapark nii eestlasele kui ka välismaalasele. Soovime, et Lauluväljaku külastaja leiab siit elamust ning ka kena jalutamise ja sportimise ala,” rääkis Aunpu tulevikuplaanidest.
“Lauluväljakut arendades ja turundades peame eelkõige silmas seda, kelle tähelepanu me vajame. Samas, ega üldine imago reklaam pole ka kadunud,” nentis Aunpu ja täpsustas, et reklaami puhul sõltub meediakanalite valik alati sellest, kellele nad reklaami suunavad.
“Üha rohkem tahame ära kasutada oma unikaalset ajalugu ning asukohta, sest selliseid ägedaid linnasiseseid ürituste kohti on kogu meie regioonis vähe,” lisas ta.
Üritusturundusest rääkides tõdes Aunpu, et aastate jooksul on see muutunud isiklikumaks. “Iga ürituse puhul vaadatakse, kellele seda tehakse. Sellist „paneme mingi bändi lavale ja jagame pastakaid“ stiilis lähenemist on ikka vähem ja vähem,” sõnas ta. Veel on Aunpu täheldanud, et rohkem kaasatakse kogenud korraldajaid, küsitakse projektijuhtidelt korralduse osas nõu ning kasutatakse lahedaid IT-lahendusi ürituste korraldamisel.
Varasemalt on Aunpu juhtinud EASi turundust ning Eesti Kontserdi ja Ober Haus Kinnisvara turundust. Samuti on ta olnud seotud erinevate kohalike ja rahvusvaheliste kultuuriprojektide turundamise ja kommunikeerimisega, sh muusikafestivalid, filmid, kontserdid.
Seotud lood
Digiajastule vaatamata võib trükitud kalendreid leida pea igast ettevõttest. Paljud neist on mõne partnerfirma poolt kingitud, kuid sellise kingituse loomist saab vaadata ka täiesti uue nurga alt.
Hetkel kuum
Tagasi Bestmarketing esilehele