• 27.11.19, 17:36
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

CASE STUDY: Üliedukas ja ebatavaline heategevuskampaania

SickKids VS heategevuskampaania on lugu sellest, kuidas Kanadas, Toronto linnas asuv lastehaigla otsustas tavapäraste klišeelike heategevusreklaamide asemel kasutada hoopis Nike’i reklaamistrateegiat.
CASE STUDY: Üliedukas ja ebatavaline heategevuskampaania
Taust

Seotud lood

Töökuulutused
  • 07.05.25, 11:22
Vičiunai otsib müügimeeskonna juhti
Kandideerimise tähtaeg: 18.05.2025

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele