Autor: Hando Sinisalu • 27. november 2019
Ainult tellijatele

CASE STUDY: Üliedukas ja ebatavaline heategevuskampaania

SickKids VS heategevuskampaania on lugu sellest, kuidas Kanadas, Toronto linnas asuv lastehaigla otsustas tavapäraste klišeelike heategevusreklaamide asemel kasutada hoopis Nike’i reklaamistrateegiat.

Taust

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700