• 18.11.19, 13:36
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

CASE STUDY: kuidas Dove ilutööstuse stereotüübid murdis

Lugu sellest, kuidas Dove'i areng ja kampaaniad viimase 20 aasta jooksul on taganud kaubamärgi edu ning turuliidri positsiooni.
CASE STUDY: kuidas Dove ilutööstuse stereotüübid murdis
Taust

Seotud lood

Töökuulutused
  • 04.11.25, 10:17
Perton otsib turundus- ja müügipartnerluse juhti
Kandideerimise tähtaeg 19.11.2025

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele