• 29.10.19, 09:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reklaami- ja meediaagentuuride konkurentsiraport 2019

Raport annab ülevaate valdkonna ettevõtete konkurentsivõimest. Analüüsitud on ettevõtete viimase viie aasta majandusnäitajaid, mille põhjal on välja toodud valdkonna arengutrendid ja ettevõtete pingeread.
Meedia- ja reklaamiagentuuride konkurentsiraport aitab mõista ja jälgida valdkonna trende reaalajas, mis omakorda aitab ettevõtjatel teha paremaid äriotsuseid ja olla seeläbi edukamad.
55-leheküljeline konkurentsiraport annab ülevaate sektori seisundist, sh peamistest konkurentidest ning turul tegutsevatest valdkonna ettevõtetest.
Nagu ikka, sisaldab konkurentsiraport asjatundja kommentaari. Vaate sektori hetkeseisule ja perspektiividele esitas agentuuri Optimist Creative juht Magnus Lužkov.
Telli endale raport siit!
Konkurentsiraporti hinna sisse kuuluvad kõik sektori TOPid ja võlglased, kommenteeritud konkurentsiraport, valdkonna ettevõtjate trendiuuringu kokkuvõte, andmefail ettevõtete finantsnäitajate ja suhtarvudega ning Äripäeva Infopanga ühekuuline kasutuslitsents.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:44
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele