Ferratum Bank algatas nutika viisi, kuidas Tallinna linna puhtamana hoida.
- Ferratum Bank teeb Tallinnas puhaste tänavate tagamiseks koostööd Clear Channel Estoniaga.
Ferratum Bank on juba kaks aastat koostöös Clear Channeliga valinud ühe oma reklaamikanalina prügikastidel reklaami kuvamise, eesmärgiga mõjutada linna puhtana hoidmist ja kogukonnale midagi tagasi anda. Reklaamikanalina prügikaste kasutades makstakse kastide tühjendamise eest ja suunatakse mahavõetud reklaamid ümbertöötlusse.
Clear Channelil on praegu Tallinnas üle 1900 prügikasti. Reklaami kuvamise kaudu maksab Ferratum Bank prügikastide regulaarse hoolduse ja tühjendamise eest igal nädalal vähemalt 25%, mõnel nädalal võib see arv ulatuda isegi üle 50%.
Reklaamil on ka teine keskkonnasäästlik aspekt – prügikastidel kasutatud vanu plakateid ei visata niisama ära. Plakatid taastöödeldakse ja neid kasutatakse kõva papi tootmiseks. Paberiraiskamine on asi, mille vastu Ferratum on võidelnud alates ettevõtte asutamisest 2005. aastal, mistõttu on nende teenused täielikult digitaalsed ja paberivabad.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.